Kategoria: Marketing firmy

Badania marketingowe

Badania marketingowe są podstawą skutecznego marketingu, prowadzonego w każdym przedsiębiorstwie. Ich skuteczność zależy od wielu czynników. Aby badania przyniosły oczekiwane efekty, muszą spełniać kilka podstawowych warunków....

Nazwa firmy

Nazwa firmy jest ważną częścią twojego biznesu. Nazwa firmy może wpływać na powodzenie i rozpoznawalność lub zapomnienie i porażkę. Dobra nazwa firmy powinna przekazywać wartości firmy i unikalność oferowanych przez Ciebie...

Marketing bezpośredni

Wśród rożnych form marketingu, ta konkretna jest zazwyczaj uważana za najbardziej ciężki kawałek chleba. Są jednak ludzie, korzy twierdzą że jest to praca do której są stworzeni. Wszystko zależy zatem od indywidualnych...

Marketing sieciowy

Jeżeli poprzez marketing rozumiemy potocznie rożne techniki związane ze sprzedażą produktu, to marketing sieciowy będzie rodzajem czynności, do której potrzebujemy innych ludzi. To właśnie nasza siec i to tym ludziom będziemy...

Marketing szeptany

Pod szumnie brzmiącą nazwą ”marketing szeptany” kryje się inne, stare jak świat słowo: ”plotka”. Różnicą między zwykłą plotką a profesjonalnie brzmiącym ”marketingiem”, jest jedynie intencja, z jaką puszczamy w świat jakąś...

Loading